Še 29 € do brezplačne dostave
0

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine KRAMAMAMA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.kramamama.si upravlja podjetje: KRAMAMAMA, spletna trgovina, Kristina Benko, s. p., Mali Lipoglav 85, 1293 Šmarje - Sap, matična številka: 8249466000, davčna številka: 78170699, vpisano v Poslovni register Slovenije (PRS) pri AJPES, Izpostava Ljubljana, od 1.8.2018, št. vpisa: 0506-81-20180725-003232, ki je ponudnik storitev e-poslovanja.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.kramamama.si (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/podjetje), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Nakup

V spletni trgovini www.kramamama.si se izdelke kupuje izključno preko interneta. Oddana naročila se štejejo kot dokončna. Prodajalec si v primeru, ko ugotovi, da pod spodaj navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila.

2.1 Postopek nakupa

V spletni trgovini KRAMAMAMA lahko nakupujete kot gost, ali se registrirate.

S klikom na gumb ’’v košarico’’ artikel dodate na seznam vašega naročila.

Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "odstrani" (znak x).

Ob spremembi naročene količine, kliknite na gumb "preračunaj".

Po pregledu naročila, kliknite na gumb "na blagajno".

Vnesite potrebne podatke in kliknite na gumb "naprej".

Preverite svoje podatke in jih po potrebi dopolnite.

Izberite način dostave in način plačila. V primeru, da imate veljavno promocijsko kodo za popust, le-to vnesite in kliknite "uporabi kupon".

S klikom na gumb "potrdi naročilo" oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti.

Na elektronski naslov, naveden v postopku naročila, prejmete ponudbo blaga, ki ste ga izbrali.

2.2 Cene

Cene so označene v valuti EUR in so dokončne. Cene v spletni trgovini veljajo samo za nakupe preko spletne trgovine. Cene za izbrane izdelke veljajo na dan opravljenega nakupa.

Stroški dostave niso vključeni v ceno in se obračunajo ob oddaji naročila.

2.3 Rok veljavnosti ponudbe in cen

Ponudba in cene veljajo v trenutku nakupa do umika oziroma preklica.

2.4 Slike in besedilo

Slike izdelkov v spletni trgovini www.kramamama.si so simbolične. Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v trgovini www.kramamama.si. Vsebinske napake pri opisih izdelkov so možne in zanje ne odgovarjamo.

2.5 Posebne ponudbe

V spletni trgovini občasno potekajo akcije in posebne ponudbe. Te so aktualne v navedenem obdobju in veljajo izključno za spletne nakupe.

3. Naročanje

Sprejeta naročila v trgovini www.kramamama.si se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@kramamama.si.

3.1 Odstop od naročila

Če je kupec blago že prejel in želi odstopiti od pogodbe, mora prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh na lastne stroške poslati na sedež podjetja. Šteje se, da je blago pravočasno vrnjeno, če je poslano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, se vračilu priloži kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo artiklov.

Obrazec Odstop od pogodbe

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

3.2 Zavrnitev naročila

Naročila, za katerega ugotovimo, da jih pod navedenimi pogoji ne moremo izvesti, ker ne razpolagamo z zadostnimi podatki, bomo zavrnili.

3.3 Obdelava naročila

Po prejemu naročila pričnemo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo naročila. Pri izbiri opcije plačila "po predračunu" bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na TRR.

3.4 Hranjenje naročila

Z oddajo naročila v spletni trgovini www.kramamama.si se strinjate s plačilom in s tem sklepate kupoprodajno pogodbo. Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na pisno zahtevo lahko kupec kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu.

4. Način plačila

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.kramamama.si se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino.

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila in sicer:

1. Plačilo po povzetju: Naročen izdelek vam bo dostavilo podjetje GLS na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Kupnino s poštnino plačate GLS-ovem kurirju ob dostavi pošiljke z gotovino ali kreditno/debetno kartico (če je poštnina brezplačna, plačate samo kupnino).

2. Nakazilo po predračunu: Na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, vam bomo poslali predračun za kupnino in poštnino za vaše naročilo (če je poštnina brezplačna, prejmete predračun le za kupnino). Ko boste predračun poravnali, bomo naročilo poslali v nadaljnjo obdelavo in vam v najkrajšem možnem času poslali naročene izdelke. Če predračuna ne boste poravnali v roku, navedenem na predračunu, bomo to razumeli kot preklic naročila, izdelke iz vašega naročila pa bomo vrnili v prodajo v spletno trgovino. Naročen izdelek vam bo dostavilo podjetje GLS na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.

3. S plačilno oz kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa) Bankart nudi varno e-plačevanje z debetnimi in kreditnimi karticami.

5. Stroški dostave

Pri nakupu do 29 EUR znaša strošek dostave 3 EUR. Za nakupe od 29 EUR dalje pa je dostava brezplačna.    **Ob posebnih akcijah je lahko poštnina brezplačna glede na višino nakupa določenega v akciji.

6. Splošni pogoji za dostavo blaga

Za nas pakete dostavlja kurirska služba GLS, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji delovni dan po oddaji pošiljke, v treh delovnih dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Kupec je dolžan prevzeti pošiljko na naslovu, kot ga sam izbere v postopku nakupa. GLS služba vam je na voljo vsak delovni dan od 7.30 do 19. ure, prav tako boste prejeli informacije o točnem času odpreme in dostave.

  • Po elektronski pošti boste ažurno seznanjeni o statusu pošiljke
  • Vedno boste vedeli, kje se vaša pošiljka nahaja (on-line spremljanje pošiljke)
  • Z dostavno službo se lahko dogovorite o prevzemu ki vam najbolj ustreza
  • Plačilo kupnine po prevzemu je možno z gotovino ali plačilno kartico

Kupcu priporočamo, da ob prevzemu pošiljke preveri, ali se vsebina pošiljke ujema z njegovim naročilom, in da pravočasno sporoči morebitne reklamacije. V kolikor kakšnega izdelka, ki ga je naročil, trenutno ni na zalogi, ga bomo poslali naknadno takoj, ko bo mogoče.

Vse informacije o izdelkih v ponudbi in o njihovi dobavi dobite na e-naslovu info@kramamama.si.

V primeru, da kupcu izdelka sploh ne bo mogoče dostaviti (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga.

Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena ZVPot.

KRAMAMAMA sprejema naročila vsak delovni dan, razen če ni drugače navedeno. Naročila izdelkov s plačilom po povzetju, ki so na zalogi in so oddana do 10. ure, bodo šla naprej isti ali naslednji delovni dan. Ostala pa takoj, ko prejmemo plačilo oz. dobimo izdelke od dobavitelja. Rok dostave za izdelke na zalogi je običajno 2 do 7 delovnih dni.

V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da izdelka ne moremo dobaviti v roku 7 delovnih dni, vas bomo o tem obvestili pisno oz. po telefonu. V tem primeru lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to kadarkoli sporočite preko e-maila ali telefona in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok od 7 do 90 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

Če naročate izdelke z različnimi roki dobave (npr. 1 izdelek iz zaloge in 2, ki nista na zalogi), bomo vašo pošiljko odpremili, ko prejmemo vse izdelke. Če želite, da vam izdelke pošljemo ločeno takoj, ko so na voljo, nas na to opozorite ob oddaji naročila.

7. Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let, od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • Če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Kupec naj reklamacijo poda pisno na elektronski naslov info@kramamama.si kjer natančno opiše napako ter ponudniku omogoči, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu, ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila GLS o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

8. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi GLS.

To stori tako, da paket prinese na najbližjo poslovno enoto GLS v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Skupaj s kurisko službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

9. Politika zasebnosti in varovanja podatkov

Politika zasebnosti in varovanja podatkov je dostopna v zavihku:

Politika zasebnosti in Varovanje podatkov

10. Varnost spletne trgovine

V spletni trgovini www.kramamama.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

11. Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Stroške nastale s spremembo krije ponudnik.

12. Pritožbe, reklamacije in izvensodno reševanje potrošniških sporov

Spletna trgovina KRAMAMAMA spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.

V primeru pritožb, sporov ali težav, naj se kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@kramamama.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

13. Splošno

Ponudnik sme v skladu s svojo odločitvijo in spremembami poslovanja kadarkoli spremeniti vsebino splošnih pogojev. Ponudnik bo uporabnike o spremembah splošnih pogojev obvestil na običajno zanesljiv način - z objavo na spletni strani.  Šteje se, da uporabnik soglaša s spremembami splošnih pogojev, če po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne strani.

Splošni pogoji so bili nazadnje posodobljeni 7.10.2020

 

© KRAMAMAMA. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani KRAMAMAMA poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežji.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb POTRJUJEM. Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

Nastavitve piškotkov
×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu KRAMAMAMA
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.

OSTANITE ZDRAVI

Spoštovani kupci, moja spletna trgovina tudi v teh razmerah deluje nemoteno, prav tako je poskrbljeno za varnost in zaščito pri pakiranju vaših paketkov. Za brezkontaktni prevzem pošiljke od kurirja priporočam, da ob nakupu izberete spletno plačilo z debetno/kreditno kartico ali nakazilom na TRR. Ostanite zdravi!

NE ZAMUDITE JESENSKIH UGODNOSTI

🍁Poleg že znižanih izdelkov v naši ponudbi, lahko do 30.11.20 znižate cene tudi našim rednim in bestseler izdelkom. Za 20% popust na blagajni vtipkajte kodo: POPUST20.